مقاله ای در باره ساختار و مواد اولیه باتری های سرب کلسیمی
 
درباره سايت


به فروشگاه باتري رهام خوش آمديد.براي تماس با فروشگاه باتري رهام مي توانيد با شماره 09117590450 و يا با پيامك 100002972 با درج كلمه batri در ابتداي پيام خود و يا ba3.rasht@gmail.com ba3.co.ir@gmail.com استفاده كنيد
آرشيو سايت


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 47
بازدید ماه : 46
بازدید کل : 90992
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

پخش باتري رهام پخش انواع باتري
پخش انواع باتري خودرويي به صورت كلي و جزيي در شهرستان رشت

به نام خدا

تجهیزات برقی یکی از گروههای مهم قسمتهای خودروها به شمار میاید اماشاید عجیب بنظر بیاید که چرا مطالب اینجا از آخرین گروه در دسته خودرو شروع شده است. لازم به ذکر است که از گروه های دیگر در سایر سایت ها و وبلاگها مطالب متنوع و مختلفی ارائه شده است اما این مطالب در گروه برق خودرو نسبتا کمتر از سایر گروه های خودرویی میباشد .

مواردی که مورد بحث قرار میگیرد شامل  باتری ها ، سیستم راه اندازی یا استارت ، مولدهای برق و سیستم شارژ ،  سیستم جرقه زنی ، مدارها مورد استفاده در خوروها میباشد.

 

باتری ها Battery

باتری ها : باتری ها مولد هایی هستند که انرژی شیمیایی را تبدیل به انرژی الکتریکی میکنند .

باتری ها معمولا از کنار هم قرار دادن حداقل دو صفحه فلزی ( یا آلیاژیی) متفاوت در داخل یک محلول شیمیایی بوجود میایند. یکی از این دو صفحه دارای خاصیت الکترون دهی بیشتر(مثبت یا آند) و دیگری دارای خاصیت الکترون گیری بیشتر(منفی یا کاتد ) میباشد . محلول شیمیایی که باعث ایجاد ارتباط بین این دو صفحه میگردد ، الکترولیت نامیده میشود(برای مشاهده مقاله به ادامه مطالب بروید )




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب
  • انجمن باتري رهام
  • وبلاگ باتري رهام
  • ردیاب خودرو

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پخش باتري رهام پخش انواع باتري هاي خودرويي ويوپي اس و آدرس ba3.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.